Du er her:  Jul. Alt til Julen. Jule clipart animationer. Mal tegninger. Julesange
 
 



 









 



 




Helt ærligt

Hjælp i rette tid ! Den 3-enige Gud vil så gerne give dig et liv med indhold. Faderen, Sønnen og Helligånden er der for din skyld. De ønsker at udvirke mirakler i dit liv. Giv det en chance.

 

Gud har behag i mennesker der søger Ham og Hans retfærdighed. Der er kun en vej til vores Far i Himlen. Jesus alene er vejen og døren ind til Guds Faderhjerte, hvor vi finder barmhjertighed, nåde og hjælp i rette tid. Gud ske tak og lov at Jesus blev født den julenat - så vi almindeligt dødelige derfra fik en chanche for at få nærkontakt med Gud.

Gud kan vende en situation,

som man vender en hånd -

og Guds løfter de holder!

 

5. Mos.31,6: ”Vær frimodig og stærk, frygt ikke og forfærdes ikke for dem, for Herren din Gud vil selv drage med dig; han vil ikke slippe eller forlade dig.”

Gud ønsker at du skal få en glædelig jul. På de underliggende sider i dette afsnit "Helt Ærligt", vil du finde råd og vejledning til, at få en jul der giver dig fornyet håb - og tro for en god fremtid. Bemærk især siden "Jeg takker dig".

 

Julens budskab byder os at lovprise Gud. At synge og prise Ham. Englene der sang for hyrderne på marken, startede en "trend" der nu har holdt i mere end 2000 år. De synger en tekst, som giver os den røde tråd i hvordan vores Gudsforhold bør være :

 

Ære være Gud i Himlen,

og fred på jorden hos dem,

der har Hans velbehag!

 

Til orientering så har mennesker Guds velbehag, når de søger Ham og Hans Retfærdighed. Os der søger Ham, får en fred der overgår enhver forstand - og ydermere så lægger alt andet i vores liv - sig til rette på mirakuløs måde. Herren takler problemerne for dem der søger Ham - og bruger tid sammen med Ham. Det er næsten for godt til at være sandt ! MEN sådan er virkelighedens verden. Når du søger Gud i det åndelige - ved at bede til Ham, så har du kontakt til Ham der har Al magt.

 

Vi siger om Gud, at Han er Almægtig. Med andre ord - så taler du med Ham, der har magt til at håndtere alle livets situationer. Den ultimative åndelige magt er Helligånden, som er den ene part af den 3 enige Gud. Helligånden "er telefonen" - den personlighed der formidler dine ønsker og behov op til den Almægtige - og Gud hører altid bøn. Bed og du skal få.

 

Se i menuen til venstre. Der er flere sider med forslag til, hvordan du kan få et mere rigtigt liv. Her fra jul.kirkerne.dk er hovedformålet med denne julewebsite, at du og dine - skal få et glædelig jul og et langt bedre liv - et liv med indhold - her efter.

Søg med Google efter det du ønsker på alle mulige hjemmesider hele internettet

 
Tilpasset søgning

Søg med Google efter det du ønsker på denne hjemmeside  Jul Jul  Alt til Julen

 
Tilpasset søgning
 
 
FORSIDENANIMATIONERJULE CLIPARTDIVERSENYTÅRFOR BØRNJULENS SANGENYTÅRSØG
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eXTReMe Tracker
Statistik pr. 23. oktober 2012

 

 

 

 

 

 

 

 


chart.dk

statistik siden 6. december 20
02